Η τεχνική υποστήριξη των πελατών επιτυγχάνεται με τηλεφωνική καθοδήγηση και με απομακρυσμένη επέμβαση (modem, Internet). Φυσικά όταν αυτό απαιτείται, γίνεται προγραμματισμένη επί τόπου επίσκεψη ειδικού τεχνικού.
Η τεχνική υποστήριξη και επίλυση τυχόν αποριών και προβλημάτων κατά τη χρήση του προγράμματος, παρέχεται τηλεφωνικά ή με χρήση του Ιnternet τις εργάσιμες ημέρες και ώρες: Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 17:00, Σάββατο 10:00 - 14:00. Κατά την περίοδο αιχμής των λογιστηρίων (περίοδος Δηλώσεων Εισοδήματος) υπηρεσίες τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης παρέχονται και κατά τις Κυριακές 10:00 – 14:00
Κάθε πελάτης έχει την δυνατότητα να λαμβάνει υπηρεσίες κατά περίπτωση, με ωριαία χρέωση.
Η Ibc-group προσφέρει στους πελάτες της ειδικά πακέτα προαγοράς ωρών παροχής υπηρεσιών on site με προνομιακούς όρους.
Ετήσιο Συμβόλαιο Συντήρησης παρέχει στον πελάτη, υπηρεσίες συντήρησης της εφαρμογής λογισμικού (αποστολή νέων εκδόσεων και αναβαθμίσεων και απομακρυσμένη εγκατάσταση αυτών) και παροχής τηλεφωνικής τεχνικής υποστήριξης. To Συμβόλαιο Συντήρησης δεν καλύπτει την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης στην έδρα του πελάτη (on site).